måndag 12 april 2010

MONDAY!!

Härliga måndag!! Eller kanske inte... Men gillar början utav veckan bättre än slutet... Då är man sååå seg och har svårt satan att komma upp på morgonen!! Det har varit en kalasdag!! Jobbet flöt på utan problem, och jag fick göra mina tidningar ifred!! Tom Eva tyckte det gick fort... "Ja, får man göra det ostört, går det ju fort!" sa jag, och hon kunde ju bara hålla med... =) Slutade 16.00 och susade iväg för att hämta Hannah, då stod hon redan utanför och väntade på mig... gulliga hon...

Jag berömde henne som fan, för att hon hade fixat att somna själv tillslut... Och man märkte att hon själv var stolt, och att det inte var så farligt... Jag sitter ju bara i rummet breve, så så långt bort är jag ju inte!! =) Ikväll kröp hon upp i sin säng utan protester, och var hur gullig som helst... Stora tjejen!!

vi tog en liten grillsittning ikväll med grannen... Fick med mig ett gäng fläskfilé för brakpris (kort datum), men kalas å ladda frysen med... Och så vi gjorde lite grillspett... Gott gott!!

Nja.. sammanfattningsvis har det här varit en kalasdag!! Bra fortsättning utav den härliga helgen... Imorgon måste vi se till att träffa mormor och morfar en sväng... Längtar efter dem, och VEEEET att dem längtar efter oss!!

Nu blir det TV´n en stund....

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar