tisdag 20 april 2010

Ja fy faaaan!!!

Nu vet jag verkligen hur ett urskitet äppelskrutt känner sig... På riktigt!! Har mått riktigt skit... Fredagen åkte jag å lämnade Hannah och åkte till jobbet... Var där i typ 20 min, sen åkte jag hem igen... Och sov... sov... sov... sov... lite mat och kaffe... sen fortsatte jag att sova!!
Lördagen kämpade jag mig upp till jobbet, och knegade på 7.45-13... Sen åkte jag hem... och fortsatte att sova... 19.30 förflyttade jag mig från sängen till soffan, och lyckades titta på film... Sen var det mera sova till 11.30 på söndagen... Och fortfarande trött då!! Hur faaaan är det möjligt??!!

Idag är det tisdag, och känner mig fortfarande inte helt ok!! Men mycket bättre dock!! Tror jag har för mycket i huvudet, helt enkelt!! Mamma som är ledsen och skruttig... Märkliga människor som finns i min närhet, och beter sig! =) Hahahaha... Ja, jag vet.... energisugare ska inte få ta plats... Men att säga en sak, och sen skita i det!! Det är fan i mig bara ruttet!! Jajaja...

Imorgon ska jag laga Röd grön kycklinggryta... Hmmm... vi får väl se hur det går... =)

Spelade på lite hästar idag, och hoppas fan på att jag vann... Iaf liiiite... Skulle sitta som en smäck!! Så kanske jag kan köpa den där jackan jag vill ha!! Det vore fan great!!

Nu blir det nog en film, innan sängen kallar!!

Puss på er alla där ute!!

LÖV U!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar