tisdag 28 juli 2009

U2!!!!

Jag vill så det värker!! Vill så gärna se dem!! Och det ska jag göra!! Där med basta!! Hahahaha... Vore den perfekta avslutningen på min semester... Mm, fan så nice... Och får jag inte med mig någon, åker jag fan själv!! Så det så!!

Har haft det lugnt med lillan i några dagar nu... Igår var vi i stugan och pysslade i trädgården, grillade korv och tog det lugnt... Det var skönt att vara ute... Har varit seg i kroppen ett tag nu. Det är nog både förkylningen och mitt psyke som har hjälpt till... Obehag i kroppen som inte vill lägga sig... Men vi får väl se...

För att återgå till U2, så håller jag på å prutar på 2 biljetter av nån kille här i Nyköping!! Han hade utgångspris 1200:-/st och det är ju på tok för mycket!! Nu är vi nere i 800:- Hahaha... Så vi får se.. =)

Nu ska ajg pyssla lite med Hannah, pissvädret gör ju att jag inte kommer undan!! Hahaha...

Kram... Vi syns sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar