tisdag 7 juli 2009

jodå..

..2 dagar av min semester har snart gått, och jag är redan rastlös... Gaaahhh... Inge skoj å sitta själv här hemma inte!! Så jag drog i går eftermiddag till Bergshammar för en jädra massa kaffe, och fick hjälp med min dator... Den var riktigt seg, men nu så!! Har vi börjat om från början så att säga!! Funkar finfint och är heeeeel nöjd. Tack sååååååå jätte mycket för all hjälp!!

Åkte hem därifrån för att bara kasta in mig en dusch och blev sen hämtad utav Jimmy... Jag, hans bror och Jimmy kokade ihop lite mat och sen kom Karp och vi spelade lite spel... Mycket trevligt!!

Idag kunde jag inte sova längre än till tio!! Hade planer att ligga å såsa i sängen typ halva dagen, men hade ingen ro till det... Åkte ut till stugan och började rensa MASSA ogräs och blommor som spritt sig lååångt utanför rabatterna... Så skönt att göra något nyttigt, och sen oxå se ett så tydligt resultat. Tog med en massa sallad till kaninen. Den tänker inte jag äta kan jag säga!! Satt en skiiiitstor snigel på ett utav bladen och då är det ju kört kan jag säga... Fy fan så äckligt!! Så nu är påsen ute på balkongen på säkert avstånd ifrån mig!! Gaaaahhhh....

Tittade lite på "Hej då Michael J-tv´n" på 4an... och blev fan rörd när hans dotter försökte prata... Sorgligt... Usch... Jaja... Nu är det liggläge i soffan som gäller, så får vi se om jag hittar något bra att titta på!!

Ha det bäst!!

1 kommentar:

  1. Ingen orsak! Hoppas att datorn rockar ett tag till nu =0)

    SvaraRadera