fredag 24 juli 2009

Friday!!

Äntligen fredag igen, och pluttan sitter här brevid!! Kan det bli bättre? -Ja, det kan det... Kan ju bli lite mindre snorig i ju för sig!! Men känner mig mycket piggare idag, så det är ju bra!!

*Ikväll kommer det inte hända ett skit, förutom att vi ska laga lite mat och gosa ner oss i soffan!!

*Imorgon så ska vi till Gnesta på en liten mini-släkt-träff!! Mina båda fastrar, farbror, kusinen och min bror ska dyka upp! Ska bli skoj å se dem!! Länge sen sist... =)

*Och på söndag ska det bli ett litet kalas för Hannah här hemma med mina och hennes vänner ifrån Gnesta!! Ska bli skoj det med!! Vi blir inte lika många som sist dock, då vi blev 10 vuxna och 10 barn, och min plan då var ju att vi skulle vara ute! MEN, det ösregnade och vi fick trycka ihop oss här inne!! Satt fan folk precis på varenda lediga yta som fanns i hela lägisen!! Hahahaha, men skoj var det...

Nu ska jag vila en stund innan det är dags för lite mat!!

L&R!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar