söndag 26 juli 2009

Mjo..

Har varit en helt ok dag, idag!! Vi (jag, Hannah, mamma och pappa) drog till Gnesta runt tre, och hälsade först på en gammal vän till mor och far. Gertrud... Hon hade stickat en jättefin tröja till Hannah och hon blev jätteglad!! G är jätteduktig på att sticka, och gör helt underbara tröjor!!

Sen var det dags för en liten släktträff strax utanför Gnesta, där mina mostrar har hyrt ett gammalt hus över sommaren. Min farbror, min kusin med resp, min andra kusin och min bror kom... Det var jättetrevligt att se dem... Dem hade beställt mat i från Gnestastrand och det var kalasmat!! Mumma!!
Hannah var jätteduktig hela tiden, och sprang runt både ute å inne och utforskade stället... Ett väldigt gammalt hus men många hemliga rum att titta i... Coolt! Vi var hemma strax efter 23 och hon höll sig vaken hela tiden. Men när hon väl la ner huvudet på kudden tog det nog 3 sek innan hon snosade gott!!

Och nu har jag gjort bort mig tror jag!! Budade på vad jag trodde, 2 st, U2 biljetter tills på lördag. Men det var ju bara en!!! Va fan, läste jag så tokigt?? Tydligen, så om jag vinner den aktionen, så har jag ju bara en biljett och kan ju inte få med mig nån mer... Fan, så jävla dum man är!! Egentligen hoppas jag ju nu att någon budar över så fort som möjligt, men det är inte säkert. Den blev ju rätt dyyyr... Piss!! Ja ja... Annars så åker jag väl ner själv i värsta fall!! Min plan var ju att få 2 biljetter så jag kanske kunde få med mig någon på bästaste bästa U2!! Gaaahhh....

Ja ja... Man lever ju bara en gång... Men vore ju roligt att få göra det med någon!!

Jösses, så knas man är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar