söndag 12 juli 2009

jahopp...

den här dagen bara susade förbi, fast vi inget direkt gjorde!! Konstigt!!

Hannahs gudmor Åsa kom förbi oss idag. Det var väldigt trevligt!! Alldeles för länge sen vi sågs!! Så där gick det ju några timmar förstås.. =) Mysigt!!

Sen så lagade jag världens kalasmiddag till mig och Hannah, vi åt så vi nästan sprack!! Så det fanns inte mycket plats kvar till lördagsgodiset sen... Hahahaha...

Mormor och morfar kom förbi med lite jordgubbar som vi fick i oss iaf, men sen var det stopp!! Kämpar fortfarande med mitt 3dje glas vin... Lägger ner det!! =)

Nu önskar jag att jag skulle vara trött, så jag kan lägga mig och duna in.. Men det går fan inte!! Vill bara sova, men är ju hur jävla pigg som helst. Och då är det ju ingen idé att lägga sig iaf...
SUCKS BIG TIME!!!

Animalplaneten håller mig sällskap i natten!! Tackar för det!!

Puss på er alla där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar