söndag 19 juli 2009

Söndag...

Tjo!!
Ja ni, denna helg har gått i festandes tecken... I fredags var det dags för räkbåten ju!! Mycket trevligt, gott och en fin tur runt i Nyköpings skärgård... Och trevligt folk med förstås!! När vi kom iland gick de flesta utav oss vidare till Lotsen... Nä, förlåt, nu heter det ju Skeppsbron 11... Helt ok där.. Ett band som hette Marmelad orkestern spelade och dem var riktigt bra... Spelade lite för lite för min smak dock... Började sent och höll inte på så länge, lite synd kan jag tycka..=(

Igår, Lördag, fick hag besök utav Josse i Sthlm. Hon kom hit och vi käkade lite, drack lite mera vin och sen blev det hamnen igen... För hon ville ju dit, så jag ställde upp för laget!! Hahahaha... Ville oxå ut å se folk... Har haft ett stort behov utav det...

Idag, Söndag är jag en slut människa... Inge bakfull alls, men så sjuuuukt trött!! =) Kostar på att ligga på topp!! Men helt klart värt det... Skojig helg!!

Tack alla för det!!

Nu har jag bäddat ut bäddsoffan, och ska tillbringa mycket tid där, hade jag tänkt...

L&R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar