onsdag 22 juli 2009

SNOOOOR!!!

Kan inte alls förstå var allt snor kommer ifrån!! Rinner som en jävla kran bara!! Helt sjukt!!

Började igår på morgonen, så kände jag mig lite skum, men tog 2 alvedon och tänkte väl inte så mkt på det. Började min resa ner mot Tranås strax efter 2, och kände mig sämre i bilen... Men vände inte...

Väl där blev det tacos, vin och Wii... Och det funkade finfint!! Höll i till 2 på natten och kande mig rätt ok... Imorse segare, men styrde kosan hem vid 13.00 för att åka hem å vila... Hem för mer alvedon, sen så släppte det!! Bara snoret kvar!! Hahahaha... =)

Meeeeen... Istället för att vila började jag dona med hojen lite... Skruvade och pulade lite... Skojigt faktiskt...

Sen fick jag låna lite plats på grannens grill och det blev lite fläskfilé med potatissallad... Rätt ok..

Vi blev sugna på att åka ner till hamnen och spana lite, så det gjorde vi.. Så mkt fina bilar och hojar så man blir ju tokig!! Hahahaha... JAG VILL HA!!

Sweeeet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar