söndag 30 januari 2011

jaaaa, jag veeeet!!

Jag är helt kass!! Stackars blogg... Sorry....

I fredags kom min älskade plutt hem igen, och jag blir såååå lycklig och glad i hela kroppen!! Vi lagade lite mat och bara möööös.... Let´s Dance och fruktsallad!!

Igår susade vi upp till öppenhand och där köpte jag mig ett par skrillor för 70 bananer... Sen for vi ner till svandammen och mötte upp Fam W&D och kidsen åkte för fulla muggar... Fika hade vi med oss, och bara hade det bra... =) Kom hem strax efter 3 tror jag, och då la vi oss och gluttade på en film...

Idag hade vi sovmorgon... Gofrulle... Sen började vi röja i vardagsrummet... Gick igenom lådor, kastade en massa onödigt bös som bara samlade damm! Sååå skönt när det är gjort!! Ska nämligen alldeles snart börja göra en liten minirenovering utav min lägis... Måla över min äckliga tapet i vardagsrummet...Vet vad jag ska ha för färg... Äggskalsvit, tror jag... kan bli braaaa... Eller?? Kommer bli bra... när man målat om taket, väggarna och alla lister och karmar!! Mmmm, det bestämmer jag!!

Sen så skulle vi iväg till hästen kl 14.00... Åkte dit, och fick då reda på att de bytt ponnyridningen till lördagar istället!! Men gaaaah!! Men inget å göra någonting åt heller... Då åkte vi upp till CityGross och tog en fika där.
Kl 17.00 var det dags för middag hos mor och far!! Så jäkla gott och trevligt!! Älskar min lilla familj sååå.... Puss på er!

Nu väntar jag på att en film ska bli klar!! R heter den... En dansk film, som ska vara jäkligt bra!! Vi får väl se... Elller så går jag å lägger mig med min bok... Måste sussa tidigt ikväll, för börjar kl 08.00...Och innan dess ska jag få upp Hannah, få i henne frulle, få i mig frulle och komma i tid till jobbet!! Gick bra sist, så det fixar vi!!

Tack å gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar