lördag 15 januari 2011

Dag 1

Presentation utav mig!!

Mjaaa... Här sitter en 34 årig kvinna som inte kanske känner att sitt liv är på topp!! Meeeeen.... Jag har en underbar dotter på 7 år, som förgyller min vardag!! Har henne bara på halvtid, men dessa stunder med henne värdesätter jag nog ännu mer pga det!!
Jag jobbar inom ICA, som jag mer eller mindre har gjort i hela mitt arbetsliv...
Jag har varit gift en sväng... Men har för det mesta i mitt liv varit singel... Det slog mig precis!! DET är wierd... Men så är det... Jag blir väl aldrig nöjd!! Hahahahaaa...

Annars så försöker jag få vardag att funka, med jobb, barn och några få vänner som jag har här runtomkring mig!! Livet kunde ha varit liiiite enklare... Men jag kämpar på och gör så gott jag kan!!

Njaaa... Det var väl det!! Även här kan väl de få som läser detta lägga till något om jag glömt något!!

Ciao!!






Måste bara få skriva att jag blir en helt annan människa när Hannah snurrar runt här hemma!! Älskar henne mest utav allt!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du har ju glömt att skriva att du är en underbar vän som alltid finns och ställer upp för dina vänner.(speciellt om de sitter i en tvättstuga och är jä--igt tragiska)
    Hoppas vi ses snart.
    Puss//Malin

    SvaraRadera
  2. Åh, gulliga du!! Ja, men det stämmer ju så klart!! Ställer upp för dem jag älskar!! Alltid!! =)
    ja, du Malin... Den kvällen glömmer jag aldrig!! Finns här alltid!!

    Puss!!

    SvaraRadera