måndag 17 januari 2011

Dag 3

Min dag...

Imorse ringde klockan 06.50!! Bara det... är en stor grej!! Men har fått ett nytt schema nu... Börjar måndag och tisdag kl 08.00, och innan dess ska jag ha fått upp mig och min dotter. Och dessutom utfodra oss båda... Gick fint... 07.45 körde jag upp på skolgården och pussade och vinkade hejdå till min rara tjej...
07.55 rullande jag in på parkeringen på jobbet och stämplade in nån mminut efter det!!

Dagen flöt på bra... Men har nu fått ett gäng nya uppgifter att sätta mig in i, så allt tar lite tid... Men 14.00 slutade jag och tiden bara susar!! Riktigt skoj!!

Sen en stund efter det var det hem till mor och far... Pappa hade hämtat upp Hannah på fritids innan, så hon fanns på plats... Satte mig vid dukat bord... Fick supergod fläskfilé med ris och sallad...Mamma gör den godaste såsen till det... =)

Sen var det hem och chilla... Och ladda för sängen... För Hannahs del iaf... Blir ju upp lika tidigt imorgon... =)

Ja, det var väl min dag det i stora drag...

CIAO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar