torsdag 20 januari 2011

Dag 6

Litteratur...

Ja... Jag gillar att läsa böcker... Önskade att jag gillade att läsa fakta/historieböcker, för att oxå lära mig någonting!! Men icke!! Skönlitteratur/deckare är min grej!! Marian Keyes är en utav mina favoritförfattare... hon skriver så otroligt bra och man bara garvar!! Henning Mankells alla böcker har jag oxå läst... Liza Marklund är en anna favorit...
Men just nu läser jag en bok utav Jonas Jonasson : "100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann". En otroligt bra och roligt skriven bok... Och faktiskt, så får man en liten historielektion på köpet!! Me like!!

Annars så har denna vecka rullat på i alldeledes för fort fart igen!! Fan, redan fredag imorgon, och jag hade velat vara med Hannah mycket mer än så känner jag!! Men men, får väl se det så att det går lika fort, innan det blir fredag igen... =) Lite knöl var det innan hon somnade ikväll... Tror någonstans att hon känner det likadant! Allt går för fort!! Men med det måste det oxå betyda att det snart blir varmt och vår ute!! Hoppas det, för jag längtar galet - till den dära första kaffekoppen ute mot husväggen...i bara en tröja...och man känner att solen värmer... Ahhh... Vill ha det nu!! Men ljusare blir det dag för dag... Det märkts... Det trycker vi på gilla-knappen för!!

Nu ska jag ta en dusch, sen lägga mig på min nya spikmatta!! Enligt säkra källor, ska det göra underverk... Det hoppas vi på!!

Bye bye!!

1 kommentar: