tisdag 18 januari 2011

Dag 4

Kärlek??

Mohahahahaaaaa.... Säger jag bara... Jag är ju en katastrof när det gäller den biten!! Dem jag har varit intresserade utav, har inte varit intresserade utav mig... En del jag har varit intresserade utav, haaar varit det utav mig med... Men någonstans på vägen blir det knas... Så har det väl mer eller mindre sett ut i hela mitt liv...

Men man kan ju visa och ha kärlek för andra människor... Och jag är otroligt lyckligt lottad att jag har en massa goda människor runtomkring mig... Som älskar mig, och som jag älskar!! Oändligt!! Det är kärlek för mig...

att jag inte har hittat "min" kärlek i livet kanske svider emellanåt... Men lyckan att ha så goa vänner runtomkring mig är otroligt mycket värt för mig! Tänk om jag nu hade en kärlek men inga vänner?? Nää.... Har levt det livet en gång... Då jag trodde han var min kärlek... Som tur var att mina vänner då "försvann" bara ett tag... Men fanns kvar, när jag kom tillbaka till "mitt" liv... Aldrig mer vill jag ha det så....

Så alla mina godingar där ute... Älskar er så... Och utan er vore jag ingenting!!

LOVE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar