torsdag 25 november 2010

Snö...

...är mysigt... Blir lite ljusare i tillvaron... Men bara lite... =)

I dag har jag och Hannah plockat fram ljusstakarna och en del utav våra tomtar... Det blev mysigt... Ska bara köpa några julstjärnor... Nästa gång pluttan kommer hem, byter vi gardiner och donar lite till... =)

Mor och far kom förbi på en lite titt innan det var dags för sängen... Det var gött å se dem... Och dem ville ju få en liten titt på sitt barnbarn innan hon far iväg en vecka... Så klart!! Mamma biter ihop och försöker... Det förstår jag... Och hon lyckades helt ok ikväll... Men hon har det för jävla tufft!! =S

Och imorgon lämnar jag Hannah och får vänta en vecka tills nästa gång jag får se henne!! Fast det går fort... Och imorgon ska det UVBas lite innan jag börjar på dag 3 utav 10... NÄSTA lördag är jag ledig nästa gång... Just nu känns det inge vidare... Men det brukar funka iaf!!

Jävligt trist inlägg ikväll... Är galet trött och känner mig som en zoombie!! -Så nu utgår jag!

Ge mig energi!! Nuuuu....

CIAO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar