måndag 15 november 2010

Oh my gooooooooooooooood....

Är slut som människa!! Nej då... Men gårdagen var ju ingen picknic direkt, men genomled mitt arbetspass 15-22.15 utan större problem faktiskt!!

Lördagen var min födelsedag och firmafest på det!! Var skitskoj... Och framför allt skönt att slippa vara hemma när inte min mor kunde komma och fira mig... Vi firade min födelsedag och pappas dag på intensiven... Kanske inte skitkul, men mamma mår bättre nu iaf, och ska få komma ner till en vanlig avdelning idag... Om allt går som det ska!!

Innan vi drog iväg på bowlingen var det en liten förferre hos Max, med Fia oxå... Där blev jag grattad med en fin present som passade mig!! Hahahaha... Tusen tack!!! Löv u!! <3
Sen for vi iväg och bowlade och mitt lag bowlade som kungar... Inte jag dock, men Johan körde på 5 strikes på rad, och det räckte för en seger! =) Sen var det iväg till Westerlundskrog med mat, dricka och mera tävlingar... Och som mitt lag kammade hem!! =) Wiiiiiiiiii....

Idag måndag ska jag börja min resa... Tänkte jag... Stå ut 5 dagar med bara proteiner!! Alltså inge potatis, ris, pasta, bröd... Bara kött och fettsnåla mejeriprodukter... Får vi se hur det går!!

DAG 1 Frukost : 2 skivor rökt skinka med keso

Lunch: (får bli innan jag börjar jobba) Rostbiff med keso

Middag: Yoghurt med 1,5 msk havrekli

Typ så... Tror jag... Hahahaha... galet!! Men har skrivit upp utgångsvikten, och återkommer om det händer någonting... Det svåraste jag kommer att tycka är honung i teet, och socker i kaffet!! Gaaaaahhh... Sockergrisen jag är!!

Tackar alla goa för alla fina gratulationer, presenter och bara för att ni finns här!!!! LÖV U!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar