tisdag 23 november 2010

Hej!

Det var ett tag sen nu... Men har inte haft någon ork till något!! Hela veckan som gick iaf, höll jag mig borta från bröd, pasta, potatis och ris... Det gick bra... Men kom ju Hannah!! =) Då var det inte lika lätt, men har försökt iaf... -2 kg på vågen... rätt ok för första veckan iaf...

Det snurrar föööör mycket i mitt lilla huvud nu... Mamma är hemma iaf, men mår inge vidare alls!! Och stackars pappa får ta allt!! Hennes dåliga humör (för att hon mår skit såklart), städa, tvätta osv osv!! Han är stark!! Och jag önskade att jag inte jobbade så mycket, så jag kunde hjälpa till!! Men jag måste ju oxå få mitt eget liv att funka... Så vad ska jag göra?? Känner mig otillräcklig och bara pissig!! På många vis... =(

Det är inte mycket som går min väg nu kan jag säga... Var oxå hos tandläkaren idag... En vanlig koll går på ca 500:-, men nääää.... ett litet hål hade jag oxå, som fixades på en gång... UTAN bedövning!! Jag som ääär så rädd för smärta... Men det gick bra, tack vare att den var så liten...
Men kostnaden blev då istället 1500:-!!! Tack för den lixom!! Alldeles jättelagom nu till jul och allt!! Faaaaaaaaaaaaaan!!!

Igår skulle jag diska och en glastallrik gick sönder i handen på mig!! Skar upp mitt vänstra fuckfinger, och det blödde så in i ..... Har vi något annat än Kittyplåster hemma??!! NEJ!!! Så med 4 Kitty runt fingret fick jag väl stopp på blodet. Men kunde inte fortsätta diska... =(
Sen på natten halv-vaknar jag utav att det gör sviiiinont i fingret och drar av mig plåstret i sömnen typ... 5 sek senare vaknar jag till på riktigt och hajar vad jag gjort! Blod överallt på lakanet och kudden... =( Det går bra nu!!! Har en känsla utav att det kanske skulle ha behövts ett stygn för att hålla ihop det... Men men...

Snöar gör det oxå!! Lite mysigt i ju för sig, men det bliiiir så skitigt och blött!!

Ska jag gnälla på något mer??!!

Jaaaa... Måste nog det, för jag har en jävla ångest över att jag inte hinner med å se mina nära och kära, att jag bara får det att funka och gå runt... att jag mår skit över att må skit!!

Nä en jävla pisstillvaro nu i mitt liv är det iaf!! Känns som om det är så lite jag begär, men så känns det helt jävla ouppnåeligt oxå!! Så får väl gå runt här och vara en bitterfitta!! Inget mer med det!!

OVER & OUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar