fredag 5 november 2010

Helt gaaaalet...

....hur dåligt jag har mått denna vecka!! Har inte kunnat sitta, ligga stå någon längre stund... Såååå jävla ont i kroppen och så otroooligt mycket kryp i kroppen!! Vänstra sidan utav mitt fejs har sen i tisdags varit helt igenkorkat!! Bara det är ju ett jävla mysterium... Och har nog lyckats knapra i mig 1,5 karta Alvedon sen dess oxå!! Haft förbaskat ont i huvudet... Och i kroppen... Natten till idag var den första natten som jag sov skapligt... När jag väl somnade... runt 03.00... Och vaknade runt 10 imorse... låg i sängen och laddade ett tag, sen ringde Fiaplutt och fick mig ur sängen... Men totalt orkeslös... Började röja lite här hemma för Hannah´s skull... Allt gick så otroooligt långsamt... Känndes som om filmen spelades i slow motion... Filmen om mitt liv... =S

Nåväl... Fick masa mig ut vid halv ett idag och sätta mig i bilen för att åka till Hannah´s andra hem... Inte skitsugen på det och kände mig yr... Men det gick bra... Sen var det en detalj som jag inte orkat bry mig om denna vecka... HANDLA.... Gaaahh... Inte skitsugen på det heller.. För när jag kom hem till Nypan igen var jag genomsvett och helt färdig... Fast jag inget gjort!!! (egentligen...) Tog den närmaste ICAbutiken och handlade bara det nödvändigaste... Blev iaf 500:- !!! =)

Slängde ihop en enkel men svingod middag!! Skink & ostpaj ala KARIN!! Med en kall sås till, vitlöksbaguette och sallad!! Hannah hjälpte till och gjorde sallad och dukade... Gulleplutt!!

Så jävla skönt att ha henne nära!! Har mått lite so so denna vecka, och mycket utav det beror nog min eländiga ensamhet oxå!! Tyvärr!! Ska jag säga... Önskar att det inte var så, men det finns en massa massa mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud, att jag tillslut inte pallar med!! Runt den här tiden förra året, var det dags ju!! Lite gallsten och skit som inte skulle vara där... Blir nog ca en vecka/år då min kropp bara säger ifrån!! Är det inte mer än en knapp vecka, kan jag leva med det!! Men inte alls så jävla kul när det inträffar bara!! Man vill ju bara dra täcket över huvudet och komma upp igen när våren och värmen är här igen!! Strosa runt i hamnen och äta glass och ha det bra!! Men nej nej!!

Visst!! Det är mysigt med tända ljus och gos under filten!! Absolut!! Men har man nu gjort det i 4 år utan sällskap under täcket, är det fan inge skoj längre!! Så är det!! Hösten får mig att deppa ihop totalt!! Mår dåligt utav detta mörker och helvete!! Så är det bara.. Och de få som läser detta... För er ber jag bara om ursäkt och hoppas att ni förstår...

Imorgon hoppas jag att jag mår bättre... För då kan vi åka på en liten fest... Skulle jag verkligen behöva!! =)

OVER AND OUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar