onsdag 24 november 2010

Men fy fan!!

Hade fan jobbat på min blogg i ca 30 min... Sen försvann allt!!!

Glad man blir då!!

Orkar inte skriva om allt igen... kommer inte heller ihåg allt...

Men kontentan utav denna dag var :

Svårt att lämna den varma sängen i morse, snabbfrulle, men vi hann!!

Åkte och UVBade mig hela 58 sek...

Sen förbi mina päron... Som mådde allt annat än bra!! Mammma bitter, arg, ledsen och hittar ingenting i hennes liv som gör henne något gladare... (vi ska btw förbi och se om Hannah kan göra henne lite gladare imorgon...) Pappa ser besperat på när han bara vill väl och vill hjälpa till... Och jag blir ledsen när jag ser mamma gråta, pappa ledsen och jaaa, ni vet... Detta är energisugande om nått!! (suck...)

Sen jobbade jag en sväng.. 10.30-15 ... Löjlig tid, men så är det... Fick lönespec... Gjorde mig lite gladare en stund... Men insåg att allt skulle försvinna snart nog!!

Tog sen en funderare på hur alla får det att gå ihop!! När det finns aktiviter på fritiden, när det finns många vänner att träffa, när det finns hus, man/sambo/kille att klappa på, när det finns berg med tvätt att fixa, när det måste städas, när det krävs att man bara ska finnas?? Alla verkar ha en ca 50 timmar på sina dygn, när jag bara har 12!! Precis så känns det!1 Men å andra sidan är jag ju själv och har ingen att dela allt detta med!! Hajjar det... Men tycker det är förjävligt när allt bara rusar och jag inte mäktar med mer än bara det nödvändigaste, som får MIN vardag att funka!!

Sen åkte jag och hämtade Hannah och åkte sen hem för att röja lite, för att sen börja laga mat... kl18 var vi färdigätna och bara tog det lugnt en stund...

Duschade och spelade ett spel, sen var det dags för sängen...

Och nu sitter jag och tittar på det bästa!! TV4 fakta is the shit!! Gillar gillar gillar!!

NÄ... Skulle behöva en karl som klappar på mitt huvud och säger att allt kommer att ordna sig!! Även denna höst har tagit mig!! Fast jag lovade att jag skulle göra allt för att slippa det!! Har så svårt att fånga de små ljusglimtarna... Har svårt att få dem att stanna kvar och ge mig en possitiv effekt... Mer än en dag eller två... Upp å ner... Hela jävla tiden! Hur länge ska man orka det då??!! En sån jävla tur bara att jag har Hannah... Även fast det bara är på halvtid hon är här och livar upp, så är det helt fantastiskt!! Hon är mitt allt!! Och en jävla tur att jag har ett jobb att åka till!! Tänk om jag bara hade gått här och drönat!?! Det hade ju varit en värre katastrof... Och en jävla massa tur att jag har goa runt omkring mig... Som älskar mig för den jag är!!

Mjaaa... Denna eviga uppförsbacke kan ta slut nu!! Skulle behöva få rulla ett tag nu!!

SNÄLLA??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar