torsdag 17 juni 2010

Tjohoo!!!

Fick hem snuttjullan en dag tidigare... Strax inna 19, kom Hannah in på jobbet med sin far!! Det var en överraskning... För dem skulle inte komma förän senare, hem till mig... Så det var bara att inhandla lite frulle tills imorgon. Hannah ska vara hos mormor och m orfar imorgon medans jag jobbar!! Magnus drar till Prag imorgon därför jag fick henne redan ikväll!! Toppen ju!!

Sen imorgon eftermiddag ska vi plocka upp Challe som kommer hem ifrån Öland... Varit där på konfirmationsläger, och på söndag konfirmeras han!! Stora killen!!!

Ja, det kommer bli full rulle, heeela helgen!!! Imorgon blir det rätt lugnt, men ska sen på lördag försöka fira Hannah i olika omgångar!! Kommer några tjejer kl 14.00, sen efter "bröllopet" kommer mormor och morfar!! Och så hoppas jag att vi får hit Bergshammar innan, eller efter "tjejkalaset"!! Det visar sig, när det passar!!!

Nu ska jag bara självdö i soffan!! Denna dag har varit bland dem segaste jag har varit med om!! Och imorgon gör jag min 12e dag på raken!! Känns så där faktiskt!!! Men hoppas ju på att lönen är hygglig!!

CIAO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar