onsdag 9 juni 2010

Jaaaaa

... är inte vid mitt sinnes fulla, känner jag!!!! Känner mig bara förvirrad och tom i huvudet!!! Lättirriterad och grinig!! Är det månen som är full?? Eller är det jag?? Ingen aning om vad som händer, men läste en annan blogg, att detta tillståd även hade infunnit sig där!! ;=)

Sååååå.... Vad är det för fel då??? PASSAR PÅ DEN!!!!

En annan grej som jag irriterar mig på, är folk som verkar tycka och tro så mycket och beter sig väääldigt konstig!! Men förnekar att det är någonting när man frågar!! Är det då konstigt att man tror att det är JAG som gjort något galet??!! Nä, tycker fan inte det!! Men hajjar å andra sidan ingenting!! Men skiter it!! Är det så att man vill gå runt och vara hemliga Arne, så fine!!! Men som tydligt är, har jag retat upp mig på detta!! Iaf!! Fast jag sa att energitjuvar ska jag hålla mig ifrån!!! Ja du... Hur man än gör, så blir det ju tydligen bara fel iaf!!

Denna vecka i mitt kök: SVIIINGODA PIROGER!!! Fyllda med en massa mumsmums... : fetaost, soltorkade tomater, spenat, purjolök, honung, cayenne och lite salt!!! Bara så toppen!!

Hannah är i nån slags skiter-i-dig-period, och dissar allt jag säger och gör!! ingenting är bra och sägs bara emot!!! Vid middagen idag slog jag ner näven i bordet och sa att nu är det nog!!! Tänker inte hon ändra stil, så kan vi skita iallt vad kalas och dyl heter!! Va fan??!! Är det bara jag som ska ställa upp??? Skulle inte tro det... Nu ligger hon i soffan och bara ler mot mig, och verkar tro att allt är glömt!!! Hahahaha.... Nej du!! ÄNDRA STIL!!!

Nu är det kaffe med svampbob i bakgrunden!! UNDERBART... Eller inte.... =)

CIAO!!

3 kommentarer:

  1. hemlige Arne, hahahah va rolig du är gumman... ja har oxå haft en skitdag.. hoppas vi blir gladare snart du och ja.. hihi... Lööööv you.. Pussa... Fia

    SvaraRadera
  2. Hmmm....Hemlige Arne...och det kom ju från rätt käft!!! ;) ha ha ha

    /F

    SvaraRadera