lördag 19 juni 2010

JODÅ!!

Denna dag började 05.10 av att Hannah vaknade och tyckte det var dags att stiga upp och fira henne!!! NO WAY!! Hon kröp ner hos mig i soffan och jag satte på TV´n utan ljud... Efter en liten stund somnade vi båda om, tack å lov!! För annars hade jag fan dött!!! Runt halv tio slog vi upp ögonen igen och låg å såsade ett sund!! Tillslut var det dags att väcka storebror för att inta lite frulle!!

Sen var det dags att rääääjsa!!! susa upp till jobbet för att köpa gubbar, och sen hem å städa och förbereda för kalaset kl14!! 5 tjejer kom, och det var alldeles lagom... gick finfint!! Matade dem ned hamburgare, galss och jordgubbar!!! 2 timmar gick fort, och dem hade det kalasskoj!!

Sen tittade vi lite på bröllopet lite då och då... Och när dem var klara i kyrkan, kom mormor och morfar!! :) Min mamma tycker mycket om allt som har med royaliteter å göra!! hahaha, gulliga hon!! Och lite efter det kom bergshammar, nästan komplett!! Ebbafia var hemma och sjuk... Stackarn... Men feberfri nu iaf!! =) Ja, en helt kalas underbar dag, helt enklet!!

Men vid läggdags märktes det att Hannahskrutt var utmattade efter sin dag!! Pep och grinade, tjaffsade med sin bror och ingenting var bra!! Hahahaha... gulliga hon... en tröttsam dag, men hon var nöjd... och det är ju huvudsaken!!

Nu är det bara jag kvar, som ska bädda ner sig!! För vi ska upp vid 7 imorgon bitti... slänga i oss frulle, tanka bilen, sen fara till kyrkan... Halv 9 ska challe vara på plats!! Ingen sovmorgon imorgon inte, men efter konfirmationen blir det bara chilla...

Mjaaa.... Bröllopsmiddagen står på i bakgrunden, och ska väl kika lite på den... Bädda ner mig och förhoppningsvis somna snart...

LÖÖÖV!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar