söndag 27 juni 2010

Så...

...nu är det söndag!! Och helgen är snart över.... Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig dock!! Mitt besök på torsdagen uteblev... Lite tråkigt, men vad kan jag göra åt det?? Är väl bara att gilla läget, antar jag??!!

Fredagen.. Midsommarafton.... Sov ganska länge, sen for jag upp till jobbet och köpte det sista vi behövde... Fia jobbade fortfarande, med fick sluta tidigare... Under tiden hade jag lite kontakt med min barndomsvän Maria... Hennnes helg såg ju inte heller bli som hon hade tänkt sig, så jag fick upp henne hit till Nypan!! Fia med fam plockade upp mig när hon hade slutat... Och vi for hem och började dona med sill, köttbullar och potatis lunchen... =) Åh, vilka goda bullar hon hade gjort!! Och några nubbar till det slank ju ner!! Under tiden dök Maria upp och slog följe!

Sen satt vi och pratade och hade det bra... Senare var det dags att slänga på grillen! Grillades fläskfilé och karré och en himla god egengjord potatissallad till det... Mumsigt värre...

Mera prat å dricka... sen blev det kaffe och jordgubbstårta... Så himla gott allting... och sååå mysigt!!

Vi satt bara å hade det bra... Barnen sprang runt och lekte och badade.... Sen var det dags för dem att nanna kudden, och vi tog fram spelet Rappakalja!! Oj, jösses... Så mycket har jag inte skrattat på läääänge!!! Riktgit skoj, mina vänner!!

Igår for maria hem, och jag for till jobbet vid 14.30... Jobbade till 22.15, och ska göra samma sak idag... Men först ska jag bege mig ut i solen!! Bara ett måste när det är så fint ute!!

So long mina goa där ute!!

nu känner jag att semestern inte är sååå långt borta... (Bara en vecka kvar!!)

LOVE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar