söndag 6 juni 2010

söndag!!

...igen!!!

Helgen går för fort!! Men den har varit alldeles underbar!! Igår (lördag) tillbringade jag å Hannah i Gnesta, eftersom det var Gnestadagen!! riktigt skoj och trevligt var det... Åkte karusell och åt karamell- precis som sig bör!! Precis innan vi ska ge upp och gå till bilen, köpte vi oss en lott. Och minsann!! Jag brukar aldrig vinnat något - så vann vi nästan 2 kg kexchoklad!! Wiiiiiiiiiii... eller nått... För hur i helvete ska vi kunna äta upp det??!! Men bara att vinna, betyder mest!! Hahahaha!!

Idag for jag å pluttan net till hamnen med lite fika och en filt!! Så skönt att bara vara... Hon sprang runt å lekte och jag solade lite... Känns nice att man börjar få lite färg på kroppen nu, efter denna hemska vinter!! Nåväl... en glass blev det ju oxå förstås i hamnen. Sen åkte vi till affären och handlade present till Nellie... Hannah är där nu på kalas!!

Så medans hon är där, drog jag på grillen och grillade mig några spett!! Hannah skulle få mat där... Så nu är jag riktigt mätt och väntar på att klockan ska bli halv sju, då ska hon plockas upp från kalaset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar