måndag 2 november 2009

Tjo!!

Måndagen har bara susat förbi!! Jobbade som en lite tok... Det hade gått förbi en tromb bland veckotidningarna, så det tog tiiiiiid att få ordning på allt gammalt bös, som fanns kvar, och få in nytt och sortera... Jösses, säger jag bara... Tog upp hela min dag typ...
Imorgon ska jag åka på studiebesök med 3 till... Och en utav dem kunde jag verkligen vara utan!! Fatta att jag ska stå ut med ICA-Jerry en heeeeeeeeel dag!! Hur i helvete ska jag stå ut med det??!!

Lillan har varit på lysande humör idag!! Haft det kalas på skolan, och verkar så glad och harmonisk!! Men kan vända på 3 sek!! Så har Mr Hyde dykt upp!! Hur går det till? Har börjat läst en bok som heter "Jag har en dotter" kan nog vara en nyttig grej för att kanske få in andra synvinklar... Man kan nog lätt bli insnöad på en sak... Så vi får väl se... =)

Jag mår ok nu... Är faktiskt mycket tröttare än vad jag brukar, men grejar det... Drog bort de sista stygnen igår, så det känns mycket bättre... Så får vi se hur det går med resten utav mig... =)

Haha.. Skulle lägga mig en mikrostund med Hannah och vaknade 1,5 timme senare... Missade Ullared mm mm... Sån jävla orutin... För sen kommer jag nog inte kunna sova!! Såklart.. .Men men... Måste vila inför min krävande morgondag!! Gahhhh... Gud hjälp mig!!

Pöss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar