söndag 15 november 2009

ojojoj....

Plockade upp Hannah på stan efter mitt lilla besök på systemet, i fredags, vid 12!! Kalas!! Sen upp till jobbet och hämtade smörgåstårtorna och inhandlade fika till kvällens gäster...
Kl 15 kom första besöket av en kär vän ifrån Gnesta... Bella med sina älsklingar Fanny och Felix!! Vi fikade och pratade strunt i nån timme... Det var skönt att se henne... Sen strax efter 17 kom min mor och far, grannen och hans dotter!! Mera smörgåstårta i magen och några glas vin till det!! Nice... Fick en underbar DVD med mina husgudar på!! Me like!! Och en jättefin dammsugare!! Nu är det kul att städa igen!! Nja... kvällen slutade med att tjejerna hade en sleepover igen!! Inte mig emot alls... Bara kul... =)

Lördagen bestod oxå utav firande!! Runt 3-rycket kom Mika och Daniel med sina twins!! Lite senare kom mina pluttar ifrån Bershammar!! Tetta, Tedde och Ebba... Och Per dök förbi, för han var på dop mitt över gatan!! Lite fika sitter ju aldrig fel!! ;)

Jag mår så bra när jag har folk runtomkring mig!! LÖÖÖV IT!!! Känns så skönt att veta att mina vänner finns!! Och alla gratulationer jag fått på fejjan då!! Blir så glad!! PUSS PÅ ER ALLA!!

Idag vaknade jag upp förkyld... Lite ont i halsen och näsan rann/rinner!! Och mådde så däe... Men nu så är läget lugnt, men kranen droppar!! Om man säger så... Piss också!! Han varken tid eller råd att bli sjuk!! Förra månadens fadäser räcker gott, för ett bra tag!!

Nu ska jag titta klart på Filip och Fredrik!! Rätt skoj faktiskt!!

Snyta mig och bädda ner mig en stund!!

PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar