fredag 27 november 2009

ja... inte vet jag...

Idag är det lite seeegt... Julbord med jobbet igår, och hade skoj som fan... Tills jag blev ledsen, för en annan gjorde illa sin bästa vän... Egentligen vet jag ingenting om det där, hur deras relation fungerar, men en sak vet jag iaf... Att dem båda betyder mycket för varandra, och där någonstans mittimellan hamnade jag... Utan att förstå egentligen vad som hänt... Allt blev konstigt, och om jag gjort något fel vännen, så var det verkligen inte min mening... Löv u, och finns här... Always...

Nu är vi barnvakt åt twinsen... Och det går så bra, så bra.... De stora tjejerna leker som aldrig förr, och vi tittar på TV... nice nice....

Usch... Den där klumpen i magen får gärna gå över nu.... Jag vill bara alla så väl... Finns inget ont i mig... Och så blir det fel iaf, utan att jag vet riktigt hur det gick till....

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar