torsdag 5 november 2009

Seeeeeeeeg!!

Mitt i natten vakande jag utav att Hannah säger : Jag krääääks!! Men jösses!! Rusar upp, letar rätt på en hink och tar hand om henne!! Stackarn... Tror att det var en kombination av badhusvattnet hon svalt med leken med Mirel och en korv som inhandlades på OKQ8 efter simskolan!! För det var typ bara den som kom upp!! SÅ!! Nu vet ni det!! hahaha... =)

Så idag har hon varit henna ifrån skolan med lite halvkass mage. Ingen mer kräka iaf!! Det är bra... Och så har hon ätit, både frukost och middag... Macka och blåbärssoppa till lunch blev det... Så det är nog ingen fara på taket alls!! Roat henne med att spela en jädrans massa spel och så en hel del tv-tittande har det med blivit... En soft dag... Behövde vi...

Imorgon blir det jobba 16-21 i sviiinkalla charken... Men ska ta på mig understället, så blir det nog bra...

Nu blir det lite tv och mys med mig själv!! Tihi... Värmeljusen tända och tekoppen klar!!

PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar