torsdag 19 november 2009

Gaaaaah....

Vilken usel bloggare jag är!!

Men idag har jag haft en jättego stund på förmiddagen, med goa Fiaplutt!! Hem till henne och kidsen för en liten fika, innan jobbet, 11-17... Myyyys... Jobbade på och poff var klockan dags att gå hem!! Fattar inte.. Tiden känns som om den bara rinner iväg, sen vi bytte plats på kassorna... Märkligt, det där...

Pappa plockade upp Hannah strax innan 4, så när jag kom hem till dem, var det dukat med en underbar middag!! Så nice att sätta sig vid ett dukat bord... Me love... Och löööövar mamma och pappa massor!! Dem är bäst!!

Sen var det bara hem och förbereda skrutt för sängen... Tiden går så jävla fort nu!! Hänger inte med alls... Hur hinner man?? Veckan med Hannah säger bara swisch!! Jag vill ha en pausknapp!! Men sånna finns ju inte, så det är väl bara att gilla läget??!! BAJS!! (där kom det igen!!)

Men nu är det dags för sängen och min bok... Läser Slash´s bok som han har skrivit om sin tid innan han blev känd, hur det gick till å bli kändis, och livet kring det!! Jösses, säger jag bara... Att han lever idag, är ett mirakel!! Men en jävla tur att han gör det, för han spelar fan gryyyymt!!

FRIDENS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar