torsdag 12 september 2013

Well...

...

Dagen har bestått i att jag först glömde skicka med Hannah gympakläder... För ANDRA gången på en vecka!! Hur är det möjligt??!! Blir så trött på mig själv!! Men men... Det är inte välrdens undergång, men hade bara en önskan att jag hade koll på läget!! På alla plan... Men det är ju bara å glömma!!

 ... sedan jobbat mina 2 timmar... Sen hem för att ta tag i disken!! Äntligen... Men det var bara ett måste, då Hannah skulle ta en kompis med sig hem!!(annars hade den nog stått till någongång nästa vecka!)

 ...fick paket ifrån IKEA med nya gosiga påslakan OCH ett paket med mina nya höst/vinterkängor!!
Det gjorde mig glad!! Snygga like hell!! Bild kommer senare...

...13.30 var det dags att skrynkla ihop hjärnan lite hos Sofie... Varje gång jag ska dit har jag tänkt att : Idag har jag verkligen ingenting att säga... Denna timme kommer bli olidlig!! Men varje gång, verkligen varje gång, vill jag säga mer och lyssna mer på hennes kloka ord, att timmen inte räcker till!

 Har gått med huvudvärk rätt länge nu, och kommer på mig själv att bita ihop käkarna hela tiden!! Hela jag är spänd som en jävla fiolsträng!! Det är tydligen tecken på stress stress stress!!!

Men på måndag blir det ett besök hos en sjukgymnast som tydligen ska vara jättebra! Hon går väl igenom min kropp och ger mig övningar så jag kanske jan slappna av lite.

Det var min dag hittills... Inte hunnit vila ett skit, men det är väl bara bra... (enligt Sofie) och runt 17.30 blir det dinner hos mor och far!! Jävligt nice att slippa laga mat!! Det är nu för tiden en av mina värsta måsten... Macka och kaffe räcker gott till mig!! Men inte till lillfisen!! =)

Så... återkommer kanske en sväng ikväll...

Just det!!! Igår var det dags för SoA igen!! Som jag längtat... Och såg även för första gången "kultrullen" Stockholmsnatt!! Blev mer eller mindre idiotförklarad att jag aldrig någonsin sett den!! Men nu så!! Ikväll blir det "Ingen kan äska som vi" Ännu en 80-tals rulle man tydligen ska ha sett!! =)

Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar