torsdag 5 september 2013

Jävla Iphone!!

Det har redan hänt en gång, och jag vill verkligen inte att det händer igen!!

 En dag för inte så länge sedan försvann ALLA mina kontakter i ajfånen!! Den panik som uppstod då, kan ni ju bara gissa er till!! Sååå , ikväll tänkte väl jag då fixa så att mina kontakter finns någon annan stans... Meeeeeen jag är ju ingen data, slash, telefonnörd, så detta fixade jag inte!! Mina bilder fick jag över till datorn, men iCloud tyckte jag hade för lite utrymme, och lyckades heller inte på något annat sätt att spara mina kontakter i datorn!!

Det får bli en uppgift för mig imorgon att lösa!

För övrig älskar jag min Håkis så mycket!! Bergådalbanan går upp och ner som för alla, men han är verkligen verkligen sååå bra!! Har ju inte mått bra på ett tag nu, men han puschar på och sparkar mig i rumpan så saker händer!! Me like!!

En go vän kallar mig för Kakan ibland!! Tycker jag om... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar