måndag 9 september 2013

Tjo!!

Har nog haft den goaste helgen på länge!! Håkan kom ifredags och sen dess har vi bara myst!! Allihopa... Fast vi fick lite egentid på lödagseftermiddagen... Blev en go hojtur till G:a Oxelösund där vi delade på en korg rökta rökor och mös utav utsikten!!

Varje dag känns som ett maraton!! Idag jobbade jag mina 2 timmar och då känndes det helt ok!! Kännde mig glad och det flöt på!! Sen, när jag kom hem var jag tvungen att lägga mig en stund... Fick jordens huvudvärk... =(

Det är en kamp mot verkligheten... Hela tiden... Men det är bara att kämpa på!! Som sagt... Jämnför man mig nu och då, så är det en stor jävla skillnad iaf!!

Bli mörkt fort ute nu och idag säger dem var den sista sommardagen!! Nu går det bara utför!! Gaaaah... Men denna höst och vinter går jag på lyckliga piller, så det kanske kommer att gå bättre då??!! =)

Well well!! Nu är det kväller och lillfisen ligger i sängen sin!! Imorgon är det fotodags i skolan och halva kvällen här hemma gick ut på att välja kläder och jag skulle tydligen säga mitt, som hon sen inte lyssnade på iaf!! Hahahahaaa!! Denn unge har blivit så stor och hur kommer det att bli om ett par år??!! Jag faaaasar!!!

En dag i taget!!

En dag i taget!!

Ha en go kväll alla raringar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar