tisdag 3 september 2013

Hej!!!

Trodde verkligen inte att denna blogg fanns kvar, men någonstans i bakhuvudet fick jag en känsla... Kollade läget... Och där var den!! Mitt lilla krypin!! =)

Bloggen verkar inte funka som den gjorde förr, men skit samma!! Jag behöver den nu för att skriva av mig lite... Det har hänt en massa sen sist och dem som läser detta och känner mig, vet vad!

Jag har iallafall börjat jobba lite nu... 25% = 2 timmar om dagen.  9-11 är mitt jobbiga smärtsamma arbetspass!! Skämtåsido... Det är faktiskt precis vad jag klarar av!! Låter helt sjukt, men så är det...

 Om man jämnför mig nu från då, så är det en jättestor prestation!! =) Man får vara stolt för det lilla!!

Annars så hänger Håkis kvar med mitt knasiga jag och han är helt fantastisk!! Mycket förståndig och förstående... Hjälper mig massa att återhämta mig!! Det går sakta men säkert åt rätt håll!!!

Nu bliré soffhäng en sväng!!

Puss alla godisar där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar