onsdag 4 september 2013

Oj oj oj!!!

Idag är jag en överkörd råtta!!! Helt jävla slut, men har motstått alla frestelser att gå å lägga mig!! Det har Lisa hjälpt mig med... Hon såg till att jag kom hem till henne, åt lunch och att min tvätt blev tvättad!! Fantastiska hon!! Utan henne hade det varit jättemassa svårare för mig att göra någonting alls!! Sooo... thanx gulle!! Imorgon kommer hon hit och kanske inspirerar mig att få in alla rena kläder i garderoben!! ;)

Imorse snoozade jag så länge som det bara gick och det var ett rent helvete för mig att pina igenom de 2 timmar om dagen som jag ska fixa utan problem tycker jag!! Fattar fan ingenting!! Orkar fan ingenting!! Men jag kämpar på och att jag ens kommer upp och tar mig till jobbet är helt galet bra!! Men i mitt huvud så ska inte detta vara något problem alls!! Det är ju lite där det krockar lixom!! Ska ju inte vara några problem, men det är det!! Nåväl!! Får jobba vidare på det, och hoppas på att det snart känns lättare att ta tillvara på vardagen!! För just nu känns det som ett maraton heeeela tiden! Eller njaaa... När jag är med Håkan, eller någon annan för den delen, så går allt lite mer på rutin! Ganska så förståeligt, men så är det iaf!! Sååå Det ultimata vore ju om det fanns någon vid min sida precis hela tiden!! Det är ju en utopi utan dess like!! =)

Nu ha den där magiska gränsen kommit där man kan få gå och lägga sig utan att skämmas!!

Så det är det jag snart ska göra... Först en stor kopp te och titta nyheter... På Obamas besök i Svedala... =)

Puss gullgrisar!!

Och föresten!! Satt igår och läste igenom min blogg (mer eller mindre) och jag kan nu i efterhand förstå att jag har inte mått ok på vääääldigt länge!! Sååå nya tag och jag kan bara ta mig uppåt härifrån!! Men förstår oxå att detta kommer ta tid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar