torsdag 14 oktober 2010

PINK!!

... redan torsdagskväll och vi är låga här båda två... Nu sover snuttjullan, men hon var ledsen... tycker att tiden går för fort, och att hon inte hinner med att vara med mig!! Fast jag är ju här... Och idag följde Alicia med hem!! Dem hade sååå skoj... Och jag är otroligt glad att hon har vänner och att dem vill följa med å leka... Tycker det är svinviktigt!! Vänner måste man vara rädd om, och vara jäääävligt glad över att man har!! Det måste hon förstå redan nu!! - Och mitt i allt i hennes liv, kommer jag ALLTID att finnas för henne!! Vi hade ett bra snack och hon förstod ju...
Fast nästa gång hon kommer hem till mig ska vi fan bara chilla!! För känner lite själv att det försvann ju nästan 2 dagar när jag var i Stockholm på konferans... Men det kommer hända en gång om året!! Och kanske inte alls nästa gång hon är hos mig!!

Ja... Otillräckligheten tär på mig!! Vill kunna stoppa tiden och bara njuta av stunderna... Men allt bara rusar!!

Förbannat otröstligt!!

Förbannat outhärdligt!!

Men någonstans så måste det ju vidare...

Fan!! Har aldrig något skoj att skriva i denna blogg!! Ber om ursäkt som fan för det!! Men detta tillhåll är min dagbok typ!! Och valet är ju enkelt.. Läsa eller inte läsa!!

CREA DIEM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar