torsdag 28 oktober 2010

...är...

...GALET MÄTT!! Fortfarande... =S Eller snarare illamående!! Mår bläsch...

Redan redan imorgon... igen.... Fattar ingenting... Får inget gjort!! Inget händer...

Det är så jäääävla mkt jag vill, men inget händer... It´s up to you!! - skrev en go vän till mig... Och naturligtvis har hon rätt... Men mår fan inge bra nu... Deppig utav allt det gråa och svarta, deppig utav att mina prickar bara blir fler å fler... Deppig utav att aldrig få känna mig liiite rik iaf, innan pengarna försvinner igen... deppig utav min ensamhet... deppig för att mor är hängig... deppig när jag ser min bekymrade far... Mjaaaa... Känns som om det alltid är en liiiiten uppförsbacke!!

Måste hitta mina ljusglimtar i allt det gråsvarta!! Och nummer 1 : Är alltid Hannah!!! Alltid!! Älskar henne till månen och tillbaka 150 miljoner gånger!! =) Men det känns som om vi bara hinner börja på våran tid tillsammans, så försvinner hon igen... ja, jag vet inte... Hoppas det reder upp sig!! På ett eller annat vis, gör det de... Så klart!! Bara det är jag är en jävla gnällpitt nu!!

Fan!! Ser ut som om jag är i 8e månaden!! Helt jävla galet!!

Önskar att alla tar hand om varandra och älskar varandra oändligt!!

LOVE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar