fredag 22 oktober 2010

Freeedag!!!

Min och Hannah´s fredag började lite tidigare än vanligt idag!! Hon ringde mig från skolan vid halv tolv och klagade på ont i hela kroppen... Så jag handlade lite snabbt det vi behövde för våran tacokväll och susade iväg för att hämta henne... Hon låg i rummet breve och vilade när jag kom... Men nu är vi hemma och hon verkar inte såååå dååålig längre... Hmmm... Vet inte riktigt vad detta handlar om... Hennes pappa ringde vid nästan nio igår kväll, för att Hannah inte kunde somna och hade frågat när jag skulle hämta henne... Så någe vidare sömn verkar hon ju inte ha fått och hade nog en galen längtan efter mig... Och jag för henne förstås, men nu i efterhand tror jag nog att hon hade stått ut till 15.00, då jag skulle ha hämtat henne... Mjaaa... Hade ett litet snack med henne och ska kolla av lite senare med... =)

Hon donar lite inne på sitt rum och jag dricker en kopp java... Har inget att göra direkt... För igår städade jag, tvättade och plockade undan ALLT som var därdet inte skulle vara... Allt för att slippa sånt denna helg!! Våran CHILL-helg... =) Blir ev en lite roadtrip imorgon, annars så ska vi hänga här!!

Fia-snutt-plutt... Är jätteskruttig och har verkligen saknat henne dessa dagar på jobbet... =( Hoppas du börjar känna dig bättre nu... Vi tänker på dig!! =)

Mjoo!! Har ju en jävla massa tvätt å vika.... Kanske ska göra det då??!! Sugen...?? Nä...

Och så har jag bestämt mig för en sak!! Tänker INTE tramsa eller flamsa efter någon!! är någon intresserad utav mig, så är det upp till denne att också visa det!! Inte bara lite, sen tro att det är jag som ska jaga och höra av mig!! JAGA MIG!!! Haahahaaaa... Men ni kanske hajjar??!! Man vill ju verkligen veta om man är längtad efter, eller omtyckt!! Man kan inte bara anta det, att jag ska veta det!! Man vill ju höra det oxå.. .På ett eller annat vis!! SÅ DET SÅ!!!

Blev lite luddigt där, men tror nog att det kom fram på något vis??!! hahahaaaaa....

Trevlig helg alla goa!!

1 kommentar:

  1. Jag kommer JAGA dig hjärtat...=) Tack för att du tänker på mig.. <3 pussa Hannah från oss, hoppas hon kryar på sig oxå.... Lööööve u

    SvaraRadera