tisdag 19 oktober 2010

Men njaaaa,,,,,

...redan tisdag kväll... Det rusar nu!! eller vad då nu?? Hela fucking tiden ju!!

Men men... =)

I fredags drack jag vin här hemma alldeles allena... Somnade som en stock och vaknade halv 5 på morgonen!! Inget skoj alls och kände mig som en patetisk kärring!!! Herrejösses!!

Men i lördags var det en bra dag!! Släpade mor ut en sväng... Hon och far går varandra på nerverna ibland!! Så en liten paus var på sin plats... Förstod jag... Vi drog upp till CityGross, och jag bjöd mor på en fika... Vi gick runt och tittade lite sen bar det hem! Var ju tvungen att göra mig iordning inför en kväll ute med Fiasnutt!! Det var skojsigt!! Blev många skratt!! Tihi!! Behövde verkligen jag!!

Söndagen vaknade jag upp pigg!! Och det gick finfint å jobba med!!

Mjaaa... En sak som börjar bekymmra mig är alla dessa prickar som börjar komma tillbaka!! Inte alls nöjd med det!!

Nu blir det lite film... Tompa och Cameron!! Så får vi se om den duger!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar