lördag 13 februari 2010

När....

...kommer den dagen man bestämmer sig för att sätta på sig en för liten mössa, skiter i att man har för små byxor och drar på sig ett par fula snowjoggings??? Är det någon som vet det, vill jag gärna veta, så jag kan förbereda mig!!! Jag är livrädd att det kommer en dag då man bara förfaller och bryr sig föga om vad man sätter på sig och hur man beter sig!!
Låter kanske larvigt men man ser sådana människor typ hela tiden, och jag fattar det inte!!!! Händer det bara, eller kommer det smygande?? Ojojoj!! Vilka I-lands problem jag har nu känner jag. Har i ju för sig druckit lite vin ikväll, men detta har jag funderat på rätt länge... ja ja... men fattar inte hur detta fenomen kan förekomma i våran värld... =)

Annars så mår jag rätt ok... Har haft en rätt kämpig vecka, med mycket funderingar... Därav alldeles för lite aktivitet här inne... men ni får ha överseende med mig!! Älskar er innerligt, fast jag vet att jag är pissig på att höra av mig...

Vet att jag är älskad, och jag älskar er...

Men kan sakna ibland... Så är det... Erkänner att jag är jävligt nöjd med att bara ha mitt eget å ta hand om och ta hänsyn till!! Man kan bli jävligt bekväm med det... Men i det stora hela tror jag naturligtvis på 2samhet!! Så klart jag gör... Vi är ju skapta så... Men vi måste ju oxå matcha varandra... Kunna ge och ta... Och känna tillit! Och det är väl där någonstans allt faller!! Jag har skitsvårt att öppna upp mig helt och hållet, och får höra att jag är en skum jävel!! Må så vara!! Hellre en skum jävel än en sårad sådan iaf!! Tänker inte tillåta mig det en gång till!! Såååå... My way or the highway!! Mycket enkelt!! Så säger nästa... Man måste våga för att vinna!! Oxå jävligt sant, men va faaaaaaan!! Det är ju som att be mig hoppa från från ett flygplan utan fallskärm, känns det som... Just nu iaf!!! Men vi får väl se... Slog mig ikväll hur gammal jag är och blir ju inte yngre direkt... PISS!!! Kanske inte helt sunt att sitta här själv och ta nått glas vin??!! Hahahaha!! Blir ju duktigt filosofisk!!!

Nä... Nu blir det sängen!!!!

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar