måndag 8 februari 2010

Kookoooooo!!

Fan, så usel jag är på att blogga!!! Har inte haft någon lust alls faktiskt!!

Men helgen har bestått utav och jobb, och en 30-års skiva på lördagen... Det var skoj,. men bliiiir så trött!! Inte 18 längre... Måste börja erkänna det!! =)

Måndag och varit på postkurs, och jobbat till 22.15... Föll utanför dörren på jobbet och landade på sidan... FAN!!! Så ont det gjorde!!!! Så vi får väl se hur fin lårkakan är imorgon!!!

Det är så mkt jag vill, men får inget gjort!!! Gjorde en fin liten lista på saker jag skulle göra detta år!! En månad har redan gått, och inget har hänt... Vissa saker är jag rädd för, så dem hoppar jag över!! Hahahaha... Vilken fegis va??

Nä då... jag ska, jag lovar!!!

Nu är det lite Tv innan sängen och min braiga bok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar