söndag 21 februari 2010

Jo....

...så var det söndag igen... *SUCKAR TUNGT*

Mjooo, i fredags efter mitt pass i charken drog vi en bio... "Farsan" och herregud så jag skrattade!!! Det var riktigt skönt att få slappna av och bara vara en stund!! Händer inte så ofta längre...

Lördagen jobbade jag en sväng... 8-16, körde hem Fia efter det... vilket oväder det var... Sen var det bara hem till soffan.... Så skönt... Fick en förfrågan senare på kvällen om jag kunde köra lite folk, och njaaaa, varför inte... Fast inte helt lätt, när det toksnöade så... Körde fast några ggr, men fick putthjälp så klart!!

Söndagen mystes det och sen jobbades det en del... 15-22.15... Gick väldigt bra... Nu sitter och jag och gluttar runt lite på Tv´n och ska gå å lägga mig snart... Seg i kolan... Men mätt... Blev strimmald fläskfilé med couscous, grönsaker och lite smaksatt cremefr... nice...

Och så har jag pratat med goa Malin idag!!! Tack för att du finns!! LÖV U!!

Nu ska jag nog gå å titta till min kudde!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar