torsdag 18 februari 2010

Ja, jag vet inte....

...vart veckan tar vägen!!! Nu helt plötsligt, så är det redan torsdagkväll!!! Fan, jag blir tokig alltså.... Men så är det... Är ju bara å gilla läget, antar jag!!

Kom på att det blir 9 dagar irad som jag kommer att jobba, innan jag blir ledig... Men så härligt att jag har ett jobb!! Men ibland kan det bli lite tufft!! Men va faaaan.... Har inte så mkt annat för mig sååå.... =) Klart att den här sociala biten blir lite lidande... Finns så många som jag verkligen vill och behöver, för mitt välbefinnande, träffa!!! Men nu är det sååå rörigt i mitt liv!! Mycket som händer på jobbet, och som jag ska hålla reda på!! Gaaaah... Imorgon ska jag iaf investera i en almenacka för att skriva upp allt i!! Kanske kan få jobbet att sponsra den?? ;) Är ju trots allt jobb-grejerna jag ska hålla reda på i den!! =)

Imorgon blir det att dra en bio efter jobbet men Fiaplutt, det ska bli niiiice!!!!

Nu är det soffan och lite OS... Anja ska tydligen åka ikväll,. efter raset igår... Strongt!! Så det mååååste jag se.... Jaaaaa, jag vet... Nöööördigt!!! Hahahaha.... Men nejdå!!Så illa är det inte...

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar