torsdag 1 oktober 2009

Wiiii...

Nu har jag äntligen köp mig en kaffebryggare!! En sviiindyr ( med mina mått mätt...) sådan, men jösses, så nöjd jag är!! Inge sump i botten nu inte!! Sweeeeet... =)

Har röjt undan rätt duktigt här på eftermiddagen!! Damsugit och torkat golven... Plockat... Plockat... Plockat... Tar aldrig slut... Men det ser hyffsat ut nu iaf!! Till lillans ankomst imorgon...

Idag har jag också varit på Hannah´s gamla skola och hämtat upp hennes saker... Julia... Var jätteledsen.. Och de andra barnen blev också lite så där... Men jag ska fan se till att vi kommer och hälsar på... Dem har ju kännt varandra i nästan hela deras liv, så det är ju klart det känns!! Konstigt vore ju annars... Men överskolningen har gått finfint!! Hannah är superduktig... Social och glad!! Känns skönt i hjärtat nu... Saker å ting faller lite mer på plats... Vissa saker är ju fortfarande ute och svävar i rymden, men dem kanske också kommer ner och landar?? Nån gång??!! Hoppas ju verkligen på det, för det är en hel del som saknas i mitt liv... Vill känna mig älskad... Vill må bra, ända in...Om man nu kan uttrycka sig så, utan att låta helt flummig? =)

Nu väntar jag bara på att klockan ska gå, så det blir dags för lite grekmat och bio med mina goa föräldrar... Ska bli mysigt!!

L&R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar