tisdag 6 oktober 2009

Ojdå...

Var ett tag sen nu ser jag, men har haft häcken full, kan man säga... Dagarna bara rullar på utan att jag hänger med!! Jösses...

Det går jättebra för Hannah i den nya skolan, och hon verkar trivas finfint!! Var i ju för sig aldrig orolig, men skönt att det fungerar...

Fan, jag vet ingenting längre... Blir bara förvirrad!! Folk lovar, ska fixa... det ordnar sig... Men vad händer då?? Nada!! Sen händer det andra saker som inte har någon logik alls!! Saker jag sett med ett par ögon från samma håll hela tiden!! Och inte tänkt på hur det ser ut från ett annat håll!! Gaaahh... Känner mig pårökt när jag skriver så här.. .men så är det inte!! =)

Får lägga mig och tänka lite till... Kommer bli svårt att somna misstänker jag... Men jag reder mig och jag ska fan få nån rätsida på det här!! Men hur börjar man tänka annorlunda? Hur kommer man in i ett nytt tänk? Måste väl nästan vara så, att någon annan berättar sin syn på saken? Så man kan tänka om? Eller?

H U R F U N K A R D E T??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar