torsdag 22 oktober 2009

Ja...

....lite har ju hänt sen sist...

I fredags fick jag panik-ont i magen på kvällskvisten... Hade jag även fått på torsdagskvällen, men då gick det över... Men fredagens skit gick lixom aldrig över, så det slutade med att jag ringde hit Tettan och sen en taxi som tog mig till akuten... Blev inlagd och fullpumpad med smärtstillande... Lördagsförmiddagen gjorde dem ett ultraljud på mig och hittade stenar i gallblåsan och den var kraftigt inflammerad... Så det blev en akutoperation och vid 17-tiden slog jag upp mina ögon... Dizzy som fan, men skönt att det var över.... I måndags kom jag hem, och idag... är jag fortfarande bra mör i kroppen, och inte så pigg... :S

Hannah har varit en liten ängel här hemma... Förstår att jag inte mår bra, och hjälper till med bästa förmåga... Hon är guld... Ringde till jobbet förut och sa ifrån om i helgen med... Pallar inte riktigt att sitta längre stunder, och på jobbet så måste jag ju det... länge... Bättre å vila i helgen, för att sen komma till jobbet på måndag som en ny människa!! Hoppas jag på...

Nu ska jag se till att Hannah får någonting i magen!!

Hej så länge!! Och tack för alla som hjälpt till och ställt upp!! På olika vis... ;)

Love u all!!

1 kommentar:

  1. lilla gumman.. Tur att det är över snart, och du får bli Karin igen.. Lika bra att vila sig tills du mår tipp topp.. ha en skön helg ändå. kommer sakna dig på jobbet.. Pussa skruttis // Fia

    SvaraRadera