tisdag 13 oktober 2009

Fan!!

Blivit jävligt dålig på att skriva här inne!! Dåligt, dåligt, dåligt!! Jag vet.... Sorry bloggen... =(

Men nu är jag ju här!!

I lördags så kom Nilla hit vid åtta och vi pratade på och drack vin... Strax efter 22 drog vi ner på stan och gick in på Birgers... Där fanns FiaSnutt mfl... =) Great!! Där dracks det en hel del och vi alla verkade ha en kalaskväll!! En berusad sådan... Hahahaha... =)

Söndagen var ingen höjdare att jobba på, men det funkade finfint...

Hannah började åka taxi igår och det funkade finfint... magnus var med henne både igår och idag, och imorgon ska hon åka alldeles själv... Min lilla tjej, har blivit så stoooooor!!

Nu ska jag glutta klart på B&S´s sen gå å lägga mig... Min mage har varit paj i nån dag nu, men idag har jag vilat.... Baaaara vilat... Det var skönt, med en liten paus...

LOVE!!

1 kommentar: