fredag 30 oktober 2009

Tjo!!

Dagen har gått i ett!! Och det har varit bra för mig... Känner det... Gillar när det rör på sig, fast nu känner jag mig helt urblåst!! Men det var det värt!!

Började dagen med att Hannah ringde och väckte mig strax efter nio.. =) Gulle... Hon kan ju ringa själv nu, och gör det gärna i tid och otid!! Tihi...

Åkte ut vid tolv och hämtade pluttan, sen bar det iväg till stan för lunch med goa Fia och hennes goa mamma Monica... Jättetrevligt!! - Sen en sväng till BR för att kolla in om det fanns något för dem 40:- Hannah hade med sig... ICKE!! Svindyrt där inne ju!!

Men vi drog upp till ICA för att handla mat till kvällen, och då hittade hon en målarbok och en annan liten bok...

Sen bar det hem och förbereda middagen med mamma, pappa, grannen och hans dotter... Blev potatisgratäng med rökt ytterfilé i svampsås... Sallad, bröd och lite vin till det... Kalasgott!! Alla åt massa!! Bra betyg till kocken!! ;)

Sen blev det lite mys i soffan till Idol, men nu sover snörpan gott, och det gör nog snart jag med!!

L&R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar