söndag 28 juni 2009

Skiiiiit nice...

...dag...
IGEN!! hahaha... Idag var det hamnen för hela slanten.. Iron Horse Show... En mycket trevlig tillställning... Otroligt mycket snygga hojar att glutta på och massor med trevligt folk... Gött å se mina goa vänner...

Efter det blev det en sväng ut till stugan för lite jordgubbar och grädde, kaffe och världens goaste mor och far... Löv u... =)

När Hannah och jag kom hem, så tyckte hon genast att vi skulle ta en cykeltur till affären. Hon kan ju cykla nu och det ska göras i tid och otid.. Hahaha... Det hajjar ju jag med ju!! Att det är något alldeles speciellt... Så det gjorde vi... Inhandlade lite grillmat till kvällen med grannarna.. Både i detta hus och grannhuset... Mycket trevligt... Alltid trevligt att inta en matbit med folk runtomkring... Ensamen äter jag sällan... Tragiskt men sant, också därför jag inte går ner ett gram.. Hahahaha...

Nä, nu är det dags för sängen!!

Kraaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar