tisdag 23 juni 2009

ja...

...jag vet inte... Det händer grejer som jag inte har någon kontroll över... Vad är det som händer, och framför allt varför? Jag hajjar ingenting och vet inte hur jag ska tolka saker å ting... Betyder alltså att jag skiter i allt istället... Det händer ju i alla fall, så vad göra? Hahaha... Livet är lustigt ändå , måste jag få tycka... Ibland händer inte ett skit, sen händer alllt på en gång och man vet varken ut eller in... Jösses, säger jag bara...

Jobbat lite idag, 17-22.15... Gick finfint!! Och innan det blev det en mysfika i Bergshammar... Tack...

Nu är det nog dags att nanna kudden lite... Börjar 10 imorgon... Tiiiidigt... Bläsch...

Puss på er alla, och ni... Vilket kalasväder det var ida... Gillar vi...

1 kommentar:

  1. Du är så härligt hemlig Tjejen.... *fniss*


    /F

    SvaraRadera