lördag 13 juni 2009

Hi there!!

Lördag och trosa marknad... Dit tog vi oss, men ångrar nästan det... Sjukt mkt folk och regn hängandes i luften hela tiden... Men men, lite tidsfördriv och lite karusellåkning blev det ju för Hannahs del...

Nja, nått annat har inte hänt denna kväll.. Vi kikade på sommarkrysset och slösade bort 20:- på sms i hopp om att dem skulle ringa upp oss... Men som jag trodde, hände det inte heller denna gång... Vill fan ha lite dineros och kunna göra vad jag vill med... Det lilla jag tjänar ihop på en månad räcker ju, men inte till några större utsvävningar... Tur att jag inte har så stora krav på livet!! För då hade jag verkligen suttit med skägget i brevlådan...

Jaja... Jag å Tedde sitter och fantiserar oss bort på MSN just nu... Vi drömmer inte riktigt om samma saker dock!! Hahahaha... Fick mig ett gott skratt iaf... =)

Ska nog gå å lägga mig med min bok nu... Så spännande att jag vill läsa hela tiden!! Ser fram emot nästa bok redan...

Kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar